niedziela, 10 lutego 2019

Jak dobrze mnie (nie)znasz - test, pytania

# Co najbardziej lubię?

Książki
Filmy
Seriale
Anime

# Mój ulubiony kolor to...

Czerwony
Fioletowy
Zielony
Czarny

# Jakiego koloru nienawidzę?

Różowego
Żółtego
Pomarańczowego
Beżowego

# Jakie połączenie kolorów najbardziej mnie drażni, nie mogę na nie patrzeć?

niebieski i różowy
zielony i czerwony
fioletowy i niebieski
niebieski i pomarańczowy

# Z jaką piosenką się najbardziej "utożsamiam", czuję jakby była śpiewana o mnie?

Smash Into Pieces - Animal
Amaranthe - Digital World
Tommee Profitt - The Hate Inside (ft. Sam Tinnesz)
Ruelle - Secrets and Lies

# W dzieciństwie czytałam książki wyłącznie...

ze zwierzęcymi głównymi bohaterami/o zwierzętach
przygodowe i fantasy
opowiadające o normalnym życiu bez fantastycznych elementów
nie ma "wyłącznie" - czytałam wszystko

# Mój ulubiony gatunek muzyczny to...

Power metal‎
Rock 
Death metal‎
Rap-metal

# Kiedyś...

pisałam opowiadania na blogach typu play by post
pisałam wiersze do szuflady
prowadziłam postacie na forach RPG
prowadziłam pamiętnik

# Którego polskiego drapieżnika najbardziej lubię?

Żbika europejskiego
Rysia europejskiego
Niedźwiedzia brunatnego
Wilka szarego

# Który kot najbardziej mi się podoba z poniższych?

Turecka angora 
https://vetstreet.brightspotcdn.com/dims4/default/d4443cb/2147483647/crop/0x0+0+0/resize/645x380/quality/90/?url=https://vetstreet-brightspot.s3.amazonaws.com/b1/e953b0a34e11e087a80050568d634f/file/Turkish-Angora-2-645mk062211.jpg
Ragdoll 
https://polki.pl/foto/1_X_LARGE/oto-4-najpopularniejsze-rasy-kotow-dlugowlosych-same-zdjecia-sprawiaja-ze-chce-sie-je-przytulic-2392302.jpg
Kot bengalski
https://www.koty.pl/wp-content/uploads/2008/05/shutterstock_519340195-864x575.jpg
Japoński bobtail
https://cf.ltkcdn.net/cats/images/std/235552-1600x1067-bobtail-cat.jpg

# Którą część "Zwiadowców" zajęła mi tylko jedną noc?

Ruiny Gorlanu
Płonący Most
Bitwa o Skandię
Ziemia Skuta Lodem

# Którą część "Zwiadowców" przeczytałam jako pierwszą?

pierwszą
drugą
piątą
ósmą

# Ze słodyczy najbardziej lubię...

Żelki
Czekoladę
Słodkie napoje (typu Pepsi, Fanta, Sprite itd.)
Landrynki/twarde cukierki

# Jestem...

Sangwinikiem
Flegmatykiem
Cholerykiem
Melancholikiem

# Która z typowych cech melancholików najbardziej do mnie pasuje?

jest osobą twórczą, przejawia zdolności artystyczne
jest dobrze zorganizowany, dba o szczegóły
bywa nieufny i przewrażliwiony, odbiera uwagi personalnie i doszukuje się krytyki
podporządkowuje się regulaminom

# Mój ulubiony główny bohater/bohaterka książki?

Kaz Brekker
Will Treaty
Tory Brennan
Filip Engell

# Jedzenie zrobione przez kogo najbardziej mi smakuje?

przez babcię
przez mamę
przez tatę
przez siostrę

# Ulubiony sposób brania antybiotyku?

w zastrzykach
w tabletkach
w płynie
jest mi to obojętne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stanistic Music