środa, 29 marca 2017

Wataha WAR

http://pre09.deviantart.net/ac31/th/pre/i/2015/311/6/0/through_the_dreams_by_nargilflamewolf-d8rjmgg.jpg

ZDJĘCIE: http://pre09.deviantart.net/ac31/th/pre/i/2015/311/6/0/through_the_dreams_by_nargilflamewolf-d8rjmgg.jpg /// NargilFlameWolf
IMIĘ: Xenocide
PSEUDONIM: Xeno, Xen, Xavery, Xav, Czarnoskrzydły
PŁEĆ: Basior
DATA URODZENIA: Dzień i miesiąc, np. 23.02
WIEK: Od 3 lat wilk jest dorosły.
RASA: Hybryda Demona i Serafina
GŁOS: Link do piosenki na YouTube. 
CHARAKTER: Jaki jest Twój wilk? Wymagane przynajmniej 80 słów. Licznik tutaj → LICZNIK.
STANOWISKO: Wojskowy
RODZINA: Wymień tu członków rodziny swego wilka.
ZAUROCZENIE: Czy Twój wilk jest w kimś zakochany? Potem zmienione na "Partner/ka".
MOCE: Dowolne 3. Proszę tylko, aby nie robić z wilka bóstwa życia i śmierci.
UMIEJĘTNOŚCI: Do podziału jest 100 punktów.
Siła -
Szybkość -
Zręczność - 
Zdolności magiczne -
Wytrzymałość -
CIEKAWOSTKI: Wszystko, czego nie można ująć w żadnym innym punkcie.
KONTAKT: Twój adres e-mail.

~~~~
 TIFFASHY
http://img07.deviantart.net/4c56/i/2014/301/4/7/bathed_in_light_by_tiffashy-d84flcv.png
 TheShadowedGrim
http://pre12.deviantart.net/3d00/th/pre/f/2015/213/b/5/flower_in_a__field_of_weeds_by_theshadowedgrim-d93pno0.png
 TIFFASHY
http://img06.deviantart.net/82ba/i/2015/163/d/c/___pure_as_snow____by_tiffashy-d8wznsf.png
 TIFFASHY
http://pre02.deviantart.net/670a/th/pre/i/2014/296/b/c/i_m_not_an_angel_by_tiffashy-d83xusc.png

_____________________________________________________

ZDJĘCIE:  TheShadowedGrim
http://pre12.deviantart.net/3d00/th/pre/f/2015/213/b/5/flower_in_a__field_of_weeds_by_theshadowedgrim-d93pno0.png
IMIĘ: Annabelle
PSEUDONIM: Mało kto z bliższych jej osób zwraca się do niej pełnym imieniem. Nie dość, że jest niewygodne to jeszcze brzmi, zdaniem wadery, zbyt poważnie i oficjalnie. Problem ten rozwiązał się sam dawno temu, gdy ktoś nazwał ją Inu, a przezwisko to w niewiadomy sposób przylgnęło do niej już na zawsze. Z czasem przekształciło się ono w imię Inka. Niektórzy jednak, głównie ci, którzy nie znają jej przezwisk, skracają jej imię do Ana bądź Ann. Podsumowując, możesz zwracać się do niej jak chcesz, byle nie obraźliwie.
PŁEĆ: Wadera
DATA URODZENIA: 13.01
WIEK: Zaledwie 2 zimy na karku
RASA: Demon
GŁOS: Indila - S.O.S https://www.youtube.com/watch?v=m65jhGwtWrg
CHARAKTER: Niegdyś największą zmorą Annabelle była jej nieśmiałość, która nie ograniczała się jedynie do uczucia lekkiego skrępowania pod wpływem wzroku innych, lecz przybierała formy chorobliwego lęku przed oceną, szczególnie tych osób, które były dla Ann autorytetami. Jej puls przyśpieszał, łapy zaczynały się pocić, końcówki uszu piekły, a pod sierścią na policzkach pojawiał się rumieniec, nad którym wadera nie potrafiła zapanować. I to wszystko działo się tylko dlatego, że nauczyciel zadał jej pytanie na które miała odpowiedzieć przed resztą szczeniąt. W myślach kilkanaście razy powtórzyła odpowiedź, zanim w końcu otworzyła pyszczek i wyklepała wykutą na blachę formułkę. Szybko i cicho, tak, że stary wilk musiał skoncentrować na niej całą swoją uwagę, by nic nie umknęło jego uszom. Głos małej Annabelle nie drżał, wadera też się nie jąkała. Ale emanowało z niego tyle niepewności, iż nauczyciel nie był pewien czy wadera rzeczywiście nauczyła się materiału, czy tylko strzela, licząc na szczęśliwy traf. Tymczasem Ana była o krok od zawału. Było jej gorąco, czuła jakby płonęła od środka, łapy stały się mokre od potu, przez co do stóp zaczęły przyklejać się drobinki piasku, a serce tłukło się w piersi z zawrotną prędkością. Była boleśnie świadoma swojej reakcji. Nie chciała by jej ciało zachowywało się w ten sposób, gdy tylko dochodziło do sytuacji w której jej osoba miała podlegać ocenie. I to nie przez wielki, szary tłum - on nie miał dla Ann większego znaczenia - ale przez jedną osobę, która posiadała władzę i była autorytetem, kimś komu wadera chciała zaimponować, pokazać się z jak najlepszej strony. Bała się.
Z czasem, dzięki dużej ilości ćwiczeń, samozaparcia i zachęt ze strony przyjaciół, udało jej się pokonać strach. Przestała się cała spinać i sztywnieć, jej serce nie gnało tak szybko, a rumieniec przestał się pojawiać; zapanowała nad własnymi reakcjami, oswoiła swojego demona, czyniąc go nieszkodliwym. Mimo to, czasami zdarza jej się popaść w silne zakłopotanie (które jest w pewnych sytuacjach całkowicie normalne). Nienawidzi takich sytuacji i pała niechęcią w stosunku do wilków, które wywołują takową reakcję. 
Cisza i samotność to jej starzy przyjaciele, w których towarzystwie czuje się dobrze. Jest introwertyczką, która czerpie energię z wewnątrz siebie, z przebywania sama ze sobą, zaś kontakty z innymi powodują ubytek tejże energii. Nie ma to nic wspólnego z nieśmiałością, aczkolwiek w jej przypadku obie te cechy idą ze sobą w parze. Z łatwością można zapomnieć o jej obecności, nie zauważyć jej, gdy przemknie obok jako zgarbiona sylwetka. Mogła by cię zajść od tyłu, śledzić, szpiegować, wyskoczyć zza krzaka i wystraszyć, gdyby tylko chciała. I czasami tak robi, gdyż sprawia jej to przyjemność, satysfakcję, iż skoro nie jest odważną, wygadaną i towarzyską bohaterką, to przynajmniej jest doskonałym cieniem, widmem, duchem, który potrafi bezszelestnie podkraść się do kogoś, niczym kot do myszki. Głęboko w sobie skrywa mroczne instynkty, dzikie, nieokiełznane, żądne świeżej krwi. 
Nie oznacza to jednak, że unika wszelkich kontaktów z innymi wilkami. Wbrew pozorom lubi rozmawiać, jednak nie na tematy "o pogodzie", a o czymś konkretnym, co ją interesuje i sprawia, że potrafi mówić przez rekordowo długi czas. Trzeba przeto wiedzieć, iż Ana jest typem małomównym, który woli słuchać cudzego gadania i tylko od czasu do czasu wtrącić swoje trzy grosze. Brak potrzeby ciągłego odzywania się ma swoje plusy, a jednym z ich jest zdolność słuchania drugiej osoby. Inka nie ma w zwyczaju komuś przerywać, koncentrować się na czymś innym niż rozmówca czy też słuchać jednym uchem, a wypuszczać drugim, chyba że jest to działanie z premedytacją, po to by jawnie okazać komuś brak szacunku, ewentualnie ma dobry powód. Kolejnym plusem jest myślenie zanim coś powie lub zrobi, przez co zazwyczaj unika nieciekawych sytuacji. Nie oznacza to jednak, że nie potrafi działać impulsywnie, szybko, bez zbędnego wahania - Ann ma bardzo dobry refleks i bystry umysł, nie jest też z natury flegmatykiem. Potrafi nie tylko myśleć, ale i działać. I to działać szybko i skutecznie, miast próbować samą siłą lub dyplomacją dopiąć celu.
Inu można byłoby opisać w dwóch słowach - "cicha woda". 
Jest waderą sprytną i inteligentną, woli jednak by inni brali ją za głupią małolatę, która ledwo co przestała być szczeniakiem. Nie wychyla się i nie ujawnia, puki nie nadejdzie odpowiedni moment by to zrobić. Niech jej nie doceniają, będzie większe zaskoczenie, jak okaże się, że nie są wszechwiedzący. Jak pokaże, że wszyscy się mylili.
Do celu będzie dążyć za wszelką cenę, nawet jeśli będą nią cudze życia. Z łatwością idzie jej poświęcanie nieznanych bądź wrogich wilków - są dla niej jedynie zwykłymi narzędziami, kukiełkami, przeszkodami, nie istotami z krwi i kości takimi samymi jak ona. Brak jej szlachetności i współczucia, nie ma litości dla wrogów, ani empatii dla obcych. Lubi zadawać ból, czuć się silna, gdy pokonuje przeciwnika, gdy kopie leżącego. Chłodna egoistka, która kryje się w jej wnętrzu, czasami dochodzi do głosu, a Ana nie stara się jakoś specjalnie jej powstrzymywać.
Jedynie nieliczni zasługują na jej oddanie i tym nielicznym będzie wierna do ostatniej kropli krwi. Jest niezwykle stała w uczuciach i wierna tym, których zwie przyjaciółmi. Nie zmienia sprzymierzeńców, jak rękawiczek. Jeśli zdobędziesz jej lojalność, będzie w stanie poświęcić dla ciebie życie i tylko twoja zdrada będzie w stanie to zmienić. Nigdy nie wybaczy wbicia noża w plecy. Może się zemścić, ale nie musi. Jednakże nie odzyskasz jej zaufania.
Nigdy. 
STANOWISKO: Wojskowy
RODZINA: Wymień tu członków rodziny swego wilka.
ZAUROCZENIE: Czy Twój wilk jest w kimś zakochany? Potem zmienione na "Partner/ka".
MOCE: Dowolne 3. Proszę tylko, aby nie robić z wilka bóstwa życia i śmierci.

✝ Dziedzictwo Śmierci ✝ " Przecież w zdobywaniu przyjaciół nic nie pomaga lepiej niż rozkładający się trup z francuskim akcentem." ✝ Potrafi ożywić martwe ciało na pewien czas zależny od wielu czynników. Umiejętność ta ogranicza się jedynie do martwych wilków, ludzi i innych zwierząt w których ciała Hybris potrafi tchnąć odrobinę życia. Nie oznacza to jednak powrotu danej istoty do życia, nie, najprawdopodobniej w takowe ciała wchodzi jakiś zupełnie obcy byt, duch czy coś w tym stylu, gdyż ożywiony truposz nie jest jedynie bezwładną kukiełką, kolejną "częścią ciała" wadery, którą kieruje jakaś część jej umysłu. Owszem, jest całkowicie zależny i posłuszny swojemu "stwórcy", jednak jest bytem inteligentnym, który potrafi dokonywać wyborów czy też rozwiązywać proste zadania, a nawet mówić. Nie posiada uczuć czy emocji, nie odczuwa też bólu, przez co przypomina bardziej inteligentnego robota niż żywą istotę. Moc Inu nie ogranicza się jedynie do ożywienia jednego ciała. Wadera potrafi tchnąć życie w całą watahę kościotrupów, choć możliwe konsekwencje są mało przyjemne. Ponadto posiada zdolność przywołania, przez co:
a) może wyczuć trupy (do kilkunastu metrów)
b) może je przywołać z dna zbiornika wodnego, spod ziemi itd.
Oczywiście ta moc również ma swoje ograniczenia i haczyki. Ince łatwiej jest ożywić świeżego trupa (im świeższy tym lepiej). Zużywa na to po prostu mniej energii i męczy się o wiele wolniej niż w przypadku ożywienia rozkładającego się od dłuższego czasu ciała czy też sterty suchych kości. Podobnie jest jeśli chodzi o liczbę truposzy. Możliwe konsekwencje przeciążenia to w najlepszym wypadku lekkie zmęczenie, a w najgorszym utrata przytomności, silny ból głowy, krwotok z pyska, nosa lub uszu.

 ✝ Dziedzictwo Cienia ✝ " " ✝ Hybris przynależy do sfery cieni, jakby umarła już za życia. Ci, którzy są zdolni wyczuć czyjąś aurę, z pewnością stwierdzą, iż Inkę otacza czarna otoczka śmierci, zupełnie tak jakby wadera miała wkrótce umrzeć, umierała lub już nie żyła. Jest to jednak tylko pewien skutek uboczny posiadanie takich, a nie innych mocy. Wadera ta jest jak najbardziej żywa i nie zamierza w najbliższej przyszłości odchodzić z tego świata, a jej aury nie można uważać za wiarygodne źródło informacji.
Moce które powodują te komplikacje, są silnie związane z cieniem. Inka szybciej regeneruje się w cieniu, w nim dostaje też energetycznego kopa, przez co jej ulubioną parą jest noc, kiedy to cały świat pokrywa jeden, wielki cień. Potrafi też stapiać się z cieniem w jedno (pilnuj swego cienia, gdyż możesz w nim nieświadomie przemycić obcą waderę!), gasić małe źródła światła, 

UMIEJĘTNOŚCI: Do podziału jest 100 punktów.
Siła -
Szybkość -
Zręczność - 
Zdolności magiczne -
Wytrzymałość -
CIEKAWOSTKI: Wszystko, czego nie można ująć w żadnym innym punkcie.
KONTAKT: Twój adres e-mail.
 ______________________________________________________
/______________________________________________________/

Niegdyś największą zmorą Annabelle była jej nieśmiałość, która nie ograniczał się jedynie do uczucia lekkiego skrępowania pod wpływem wzroku innych, lecz przybierała formy chorobliwego lęku przed oceną, szczególnie tych osób, które były dla Ann autorytetami. Jej puls przyśpieszał, łapy zaczynały się pocić, końcówki uszu piekły, a pod sierścią na policzkach pojawiał się rumieniec, nad którym wadera nie potrafiła zapanować. I to wszystko działo się tylko dlatego, że mistrz zadał jej pytanie, ważne pytanie na które miała odpowiedzieć przed resztą szczeniąt. I przed nim, przed mistrzem, nauczycielem, mentorem, którego bystry i ciepły wzrok wbijał się prosto w jej turkusowe ślepia, w milczeniu czekając na odpowiedź i oceniając. W myślach kilkanaście razy powtórzyła odpowiedź, zanim w końcu otworzyła pyszczek i wyklepała wykutą na blachę formułkę. Szybko i cicho, tak, że stary wilk musiał skoncentrować na niej całą swoją uwagę, by nic nie umknęło jego uszom. Głos małej Annabelle nie drżał, wadera też się nie jąkała. Ale emanowało z niego tyle niepewności, iż nauczyciel nie był pewien czy wadera rzeczywiście nauczyła się materiału, czy tylko strzela, licząc na szczęśliwy traf. Tymczasem Ana była o krok od zawału. Było jej gorąco, czuła jakby płonęła od środka, łapy stały się mokre od potu, przez co do stóp zaczęły przyklejać się drobinki piasku i grudki ziemi, a serce tłukło się w piersi z zawrotną prędkością. Była boleśnie świadoma swojej reakcji. Nie chciała by jej ciało zachowywało się w ten sposób, gdy tylko dochodziło do sytuacji w której jej osoba miała podlegać ocenie. I to nie przez wielki, szary tłum - on nie miał dla Ann większego znaczenia - ale przez jedną osobę, która posiadała władzę i była autorytetem, kimś komu wadera chciała zaimponować, pokazać się z jak najlepszej strony. Bała się. Czego? Tego nie potrafiła sprecyzować. Przecież już wygłupiła się tyle razy, śmiano się z niej, ale i nie odrzucono. Każdy z nich popełniał błędy, wygłupiał się, obrywał i nie był idealny. Dlaczego ona nie potrafiła być taka jak oni? Dlaczego ogarniał ją strach na myśl, iż źle wypadnie przed mistrzem, skoro inni wcale nie byli lepsi od niej? Dlaczego tak bardzo bała się gniewnej miny i dezaprobaty w oczach nauczyciela, skoro wiedziała, że będzie potrafiła przejść nad tym do porządku dziennego? Skoro to stało się już nie raz, a ona nadal żyje i nic w jej marnej egzystencji nie uległo zmianie? Czy aż tak bardzo chciała być lubiana i akceptowana przez społeczeństwo, iż zamieniła się w uległą, bezbronną omegę? Ofiarę znajdującą się na końcu łańcucha pokarmowego? Była szczenięciem i nie potrafiła znaleźć odpowiedzi na te pytania. Nie rozumiała samej siebie, nie miała też nikogo, kto potrafił by jej pomóc, nie miała nawet osoby, której mogła by się wygadać. Nie wiadomo co by z tego wynikło w przyszłości, jakie nieprzyjemne konsekwencje mogło by to mieć, gdyby nie trójka młodych wilków, których Ann do dziś nazywa przyjaciółmi. Wadera nie pamięta początków przyjaźni, okres ten zupełnie wyleciał jej z głowy, pozostawiając czarną dziurę, pustkę, otchłań. Przypuszcza więc, że musiało przypominać to próbę oswojenia zdziczałego zwierzęcia, które gotowe jest uciec na każdy bardziej gwałtowny ruch. Musieli siedzieć razem, koło siebie, przyzwyczajając się do jej milczącej obecności i ich głosów, które przerywały ciszę w niezręcznych momentach. Choć i tak zapewne głównie razem milczeli. Aż Annabelle oswoiła się z nimi, z ich obecnością, obdarzyła ich swoim zaufaniem i przestała bać się gwałtownych ruchów czy mniej przyjemnego głosu; nie stanowili zagrożenia, nie chcieli jej skrzywdzić. Mogła być przy nich sobą. Odkryć kim tak naprawdę jest i co ukrywa głęboko w swoim sercu.
***
Jej charakter uległ zmianie. Teraz nie jest już tą samą wystraszoną Annabelle, która nie potrafi się odezwać do obcej osoby, nie przechodząc przy okazji mini zawału. Jednakże problem ten tkwi w niej tak głęboko, iż przypuszcza, że nigdy nie uda jej się zupełnie od niego uwolnić. Nadal jest nieśmiałą waderą, która nie znosi gdy ktoś inny ją ocenia. Z tą różnicą, że teraz jej reakcje są słabsze, potrafi nad nimi zapanować, potrafi nie dać po sobie poznać, że coś jest nie tak. Jej samoocena wzrosła, czuje się pewniejsza siebie, lepsza.
Cisza i samotność to jej starzy przyjaciele, w których towarzystwie czuje się dobrze. Jest introwertyczką, która czerpie energię z wewnątrz siebie, z przebywania sama ze sobą, zaś kontakty z innymi powodują ubytek tejże energii. Nie ma to nic wspólnego z nieśmiałością, aczkolwiek w jej przypadku obie te cechy idą ze sobą w parze. Akceptuje swoją naturę, nie próbując jej zmieniać, a jedynie szlifuje swój charakter, starając się wykorzenić to, co czyni ją słabą. Annabelle to typ małomówny, który woli słuchać i tylko raz na jakiś czas wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji. Wbrew pozorom, potrafi to zrobić nawet przy obcych, jeśli uważa swoje poglądy za słuszne. Potem, prawie natychmiast, osuwa się z powrotem w cień. Z łatwością można zapomnieć o jej obecności, nie zauważyć jej, gdy przemknie obok jako zgarbiona sylwetka. Mogła by cię zajść od tyłu, śledzić, szpiegować, wyskoczyć zza krzaka i wystraszyć, gdyby tylko chciała. I czasami tak robi, gdyż sprawia jej to przyjemność, satysfakcję, iż skoro nie jest odważną, wygadaną i towarzyską bohaterką, to przynajmniej jest doskonałym cieniem, widmem, duchem, który potrafi bezszelestnie podkraść się do kogoś, niczym dziki kot do bezbronnej myszki. Głęboko w sobie skrywa mroczne instynkty, dzikie, nieokiełznane, żądne świeżej krwi. Nie ma litości dla wrogów, ani empatii dla obcych. Lubi zadawać ból, czuć się silna, gdy pokonuje przeciwnika, gdy kopie leżącego. Chłodna egoistka, pasożytująca na tych, których zwie przyjaciółmi. Wyłudzająca od nich wsparcie, miłość, akceptację, a w zamian dające swe zepsute serce. Robi to wręcz nieświadomie, gdyż jej naprawdę zależy. Nie jest wredną zołzą, ani fałszywą przyjaciółką. Jej robaczywe serduszko to jedyne co może komuś dać, razem z odrobiną zaufania. To jej największy skarb. Ann jest niezwykle wierna i stała w uczuciach, nie nudzi się cudzą osobą, nawet gdy ją pozna, razem z wszystkim tajemnicami, których, notabene, nigdy nie zdradza. Gdzieś po tym całym bajzlem, ukrywa się wesoła część jej natury. Ta lubiąca się śmiać, rywalizować, podejmować wyzwania i czuć dreszczyk adrenaliny. Wszak Ana boi się oceny drugiego wilka, nie skoku z klifu do morza, nie ryzykowanego polowania, ani szukania przygód gdzieś daleko w świcie.
Nic w jej przypadku nie jest czarno - białe. 



____________________________________________________________________________________________

WILKI BERKANAN

_________________________________________________________________________________________________________________________________


.Przed wypełnieniem formularza koniecznie zapoznaj się z regulaminem i wprowadzeniem. Formularz musi mieć przynajmniej 500 słów, krótsze nie zostaną przyjęte. Pamiętaj również o poprawnej pisowni. Większe rubryki, jak charakter, aparycja, moce, zapisuj w formie opisowej, nie po przecinkach.

KONTAKT * 
Wpisz tu swój adres e-mail. Będzie on widoczny w karcie postaci.

ZDJĘCIE * http://orig15.deviantart.net/fbb0/f/2015/293/a/2/rhuuk_by_tatchit-d9dt62z.png
Link do strony autora, na której znajduje się grafika przedstawiająca twojego wilka. Postać nie może być taka sama jak inny członek i różnić się tylko ujęciem, pozycją.

AUTOR * Tatchit http://tatchit.deviantart.com/
Nazwa Autora
CYTAT
"Śmierć nie jest nieszczęśliwym zakończeniem życia. Wprost przeciwnie. To śmierć sprawia, że jest ono cokolwiek warte. Cenić można tylko to, co można stracić. Czy tego nie rozumiesz? Gdyby nie było śmierci, życie byłoby pozbawione sensu i niewarte zachodu."
Powiedzenie, myśl przewodnia, motto postaci

IMIĘ * Bianca, aczkolwiek jej zdaniem brzmi jak imię dla szczeniaka. Niektórzy muszą mieć podobne odczucia, gdyż mylnie zwracają się do niej Biana, jakby było to pełne imię wadery, która czuje się w obowiązku wyprowadzić obcych z błędu.
Tu wpisujesz pełne imię. Zachęcamy do oryginalności. Imiona nie mogą się powtarzać, ani być zbyt podobne, jak "Alex" i "Aleks".

PSEUDONIM Jej imię nie posiada skrótów, nie chciało też do niej przylgnąć żadne z przezwisk. Jak dotąd wilki przezywały ją wyłącznie Pianka, aczkolwiek wadera nie znosi tego, jakże pomysłowego, pseudonimu. 
URODZINY 13 stycznia
Dzień i miesiąc
PŁEĆ *  Wadera
WIEK * Równe 2 lata
Wyjaśnione w Wilczym Życiu.

STANOWISKO * Obrońca
Zgodnie z zakładką "Stanowiska".

ŻYWIOŁ * Nekromancja
Jeden wilk może władać tylko jednym żywiołem. Nie możesz wybrać żywiołu kosmosu i magii.

MOCE *

✝ Dziedzictwo Śmierci ✝ " Przecież w zdobywaniu przyjaciół nic nie pomaga lepiej niż rozkładający się trup z francuskim akcentem." ✝ Potrafi ożywić martwe ciało na pewien czas zależny od wielu czynników. Umiejętność ta ogranicza się jedynie do martwych wilków, ludzi i innych zwierząt w których ciała Bianca potrafi tchnąć odrobinę życia. Nie oznacza to jednak powrotu danej istoty do życia, nie, najprawdopodobniej w takowe ciała wchodzi jakiś zupełnie obcy byt, duch czy coś w tym stylu, gdyż ożywiony truposz nie jest jedynie bezwładną kukiełką, kolejną "częścią ciała" wadery, którą kieruje jakaś część jej umysłu. Owszem, jest całkowicie zależny i posłuszny swojemu "stwórcy", jednak jest bytem inteligentnym, który potrafi dokonywać wyborów czy też rozwiązywać proste zadania, a nawet mówić. Nie posiada uczuć ani emocji, nie odczuwa też bólu, przez co przypomina bardziej inteligentnego robota niż żywą istotę. Moc pręgowanej nie ogranicza się jedynie do ożywienia jednego ciała. Bianca potrafi tchnąć życie w całą watahę kościotrupów, choć możliwe konsekwencje są mało przyjemne. Ponadto posiada zdolność przywołania, przez co:
a) może wyczuć trupy (do kilkunastu metrów)
b) może je przywołać z dna zbiornika wodnego, spod ziemi itd.
Oczywiście moc ta ma swoje ograniczenia i haczyki. Biance łatwiej jest ożywić świeżego trupa (im świeższy tym lepiej). Zużywa na to po prostu mniej energii i męczy się o wiele wolniej niż w przypadku ożywienia rozkładającego się od dłuższego czasu ciała czy też sterty suchych kości. Podobnie jest jeśli chodzi o liczbę truposzy oraz długość ich "życia". Możliwe konsekwencje przeciążenia to w najlepszym wypadku lekkie zmęczenie, a w najgorszym utrata przytomności, silny ból głowy, krwotok z pyska, nosa lub uszu, gorączka, dreszcze.
Co do trupów, to nie da się ich zabić (tak trochę nie żyją), ale da się je unieruchomić bądź unieszkodliwić. W końcu nie posiadają żadnych niesamowitych zdolności. Ożywieni nie stanowią zagrożenia również w tedy, gdy Bianca traci przytomność, zapada w sen, jest bardzo zmęczona lub ciężko ranna.

✝ Pióra z Rzeki Styks ✝ " Nawet Bogowie nie łamią przysięgi na Styks." ✝ Z niektórych części jej ciała wyrastają dziwne, czarne pióra, poprzecinane jaśniejszymi pręgami. Wadera dość wcześnie odkryła, iż może je do woli chować lub "wysuwać", a nawet wielokrotne powtórzenie tej czynności nie niesie ze sobą ryzyka zmęczenia. Mimo to, nie potrafiła rozgryźć ich właściwości. Z pozoru były bezużyteczne, nie poprawiały nawet jej wyglądu, a jeśli już, to tylko bardziej ją szpeciły. Długo chowała tę umiejętność w tajemnicy, nie chcąc by ktokolwiek pomyślał, iż jest beztalenciem z nieprzydatną - albo co gorsza - niepełną mocą. I jak zwykle bywa w takich okolicznościach, na właściwy trop naprowadził ją zwykły przypadek.
Odkryła wówczas, że Pióra mają właściwości chroniące. Sprawiają, iż wadera staje się niewidzialna dla tych, którzy mają w stosunku do niej złe intencje i ani ich sokoli wzrok, ani doskonały węch nie są w stanie zlokalizować jej położenia. Muszą polegać na słuchu, są też w stanie jej dotknąć, oczywiście gdyby wadera pozwoliła im się zbliżyć. Pióra też chronią ją przed wszelkim złem, jakie może wypełznąć z zaświatów, zaczynając od nieprzyjaznych duchów, a kończąc na potworach pokroju trzygłowych psów, hydr i ogarniętych rządzą mordu harpii. Pióra dają jej w tedy nie niewidzialność, lecz nietykalność, dusząc zapędy wrogów już w zarodku, poprzez uniemożliwienie przejścia do ataku. Raz miała okazję obserwować jak wielki potwór o iście obrzydliwym wyglądzie, zwija się przed nią na ziemi, próbując walczyć z mocą Piór. Nie mógł nawet jej drasnąć.
Oczywiście nietykalność działa tylko na kreatury, których ojczyzną są zaświaty bądź są z nimi mocno powiązane. Nie miała okazji wypróbować tejże umiejętności na demonie, ale pręgowana uważa, że działała by tak samo.
Pióra te nie bez powodu nazwane zostały Piórami z Rzeki Styks. Właśnie z tych czarnych wód, odgradzających świat żywych od Hadesu, powstały.

Opisz zdolności magiczne postaci. nie ma limitu mocy, jednak wszystkie powinny być zgodne z żywiołem i nie powinny czynić postaci wszechpotężną i niezwyciężoną.

TALIZMAN REPREZENTACJI * 
Opisz wygląd talizmanu. Określ reprezentację i moc specjalną z nią związaną (Wprowadzenie -> Sprawności)

Pamiętaj, że reprezentacja jest częścią ogółu. Nie można wybrać "dnia", "burzy", ale ich części - jak "świt", "piorun"

APARYCJA * Bianca nigdy nie zawracała sobie głowy rozmyślaniem nad tym czy należy do grona wader ładnych, o odpowiednich kształtach, czy też wręcz przeciwnie. Nigdy nie próbowała porównywać się z innymi samicami. Nie miało to dla niej żadnego znaczenia, gdyż nie traktowała swojego ciała jako ładnej ozdóbki, którą trzeba szpanować przed innymi, tak by całej reszcie oczy wyszły z zazdrości. Dla niej jest to tylko i wyłącznie broń. Świetnie zgrany zestaw kości, ścięgien i mięśni obleczonych w skórę, oraz napędzanych silnym sercem wraz z pojemnymi płucami. Większą radość sprawia jej ćwiczenie i pokonywanie barier jakie narzuca jej własny organizm niż szukanie kolejnej ozdoby. Nie znaczy to jednak, iż chodzi zaniedbana. Bianca po prostu wychodzi z założenia, iż broń nie ma być olśniewająco piękna, a użyteczna, silna, czysta i zadbana. Dba o swoje ciało, tak jak kot dba o swoje pazury; regularnie je ostrzy, myje, sprawia, że są silne, ale nie próbuje ich upiększać. Tak samo działa ta wadera. Jedni ją z tego powodu wyśmiewają, inni podziwiają.
Nikt więc nie powinien się zdziwić, iż sylwetka tej samicy jest szczupła, prawie, że chuda, ale jakiekolwiek złudzenia znikają w chwili gdy Bianca wprawia swoje ciało w ruch. Z łatwością można dostrzec pracujące pod skórą mięśnie, które wcześniej, w fazie spoczynku, pozostawały niewidoczne. Jej ruchy są harmonijne, ale nie nazbyt eleganckie. Cała ta "broń", okryta jest miękkim w dotyku, ale i niezwykle gęstym futrem o barwie czekolady. Przecinają je spływające z grzbietu kremowe pręgi, znajdujące się również na łbie, karku oraz łapach. Są przeciętnej długości, dość grube, o nieregularnych krawędziach. Bianca posiada jednokolorowy ogon, długi na tyle by idealnie spełniać funkcję steru w wodzie lub przeciwwagi podczas gwałtownych zakrętów podczas pościgu. Często wisi luźno, kołysząc się w rytm kroków. Ma przeciętnej wielkości uszy, przy końcówce przechodzące w ostry szpic. Między nimi widnieją trzy kremowe pręgi, wychodzące lekko na czoło. Tuż pod nimi znajdują się bystre ślepia w kolorze wiśni, mające kształt migdałów. Idąc coraz niżej, można dostrzec szpiczastą kufę zakończoną nosem o barwie gorzkiej czekolady, dookoła którego można dostrzec kilka krótkich wąsików.
Bianca jest waderą średniej wielkości - ani małą, ani dużą.
Opisz wygląd postaci. Pamiętaj, by był zgodny ze zdjęciem. Wyróżnij cechy charakterystyczne.

GŁOS 
Scharakteryzuj głos, sposób mówienia wilka (nie linkujemy).

CECHY FIZYCZNE * 
Pozamagiczne cechy typu duża wytrzymałość, brak węchu. Pamiętaj, że nie może być w czymś absolutnie najlepszy. 

CHARAKTER * 
Opisz charakter tak, by inni mogli odwzorować jej zachowania w swoich opowiadaniach. W charakterystyce bądź konsekwentny - jeśli wilk jest "Wesoły i miły, ale ponury i wredny", a nie wyjaśnisz, co jest powodem danej reakcji lub uczuć, to trudno jest się do opisu odnieść.

LUBI * 
NIE LUBI * 
Opowiedz o zainteresowaniach, ulubionych rzeczach postaci, oraz takich, na które skrzywi się, zniesmaczona lub ucieknie z krzykiem. 

HISTORIA * 
Możesz napisać epopeję o losach twojego wilka, lub tylko przybliżyć nam fakty z jego życia. Tylko bez żadnych - "nie pamięta", "nikomu jej nie opowie".

RODZINA * 
Krótko o rodzinie, w tym szczeniakach, jeżeli postać je miała.

PARTNER * 
Imię partnera/nie ma/nie chce mieć itp.

RELACJE 
Wyróżnij osoby niekoniecznie należące do rodziny, ale będące kimś więcej, niż tylko znajomym. Powiedz, jakie są relacje między twoim wilkiem, a daną postacią; przyjaźnią się, rywalizują, a może są największymi wrogami?

LOKUM * 
Opisz, gdzie mniej więcej leży jaskinia twojego wilka, jak wygląda jej okolica, wnętrze.

INNE 
Pozostałe, dodatkowe informacje odnośnie twojej postaci.

DODATKOWE ZDJĘCIA 
Maksymalnie trzy obrazki przedstawiające postać. Tak jak grafika główna, link musi prowadzić do obrazka na stronie autora.

SPRAWNOŚCI * 
Szybkość: 23
Refleks: 28
Siła: 19
Wytrzymałość: 30
Dostajesz na start 100 exp, które możesz rozdzielić między cztery sprawności wedle uznania. Zauważ, że jeśli wcześniej napisałeś o słabej wytrzymałości wilka, to poziom exp wytrzymałości też nie powinien być wyższy, niż reszta.

http://orig15.deviantart.net/fbb0/f/2015/293/a/2/rhuuk_by_tatchit-d9dt62z.png

Tatchit
http://tatchit.deviantart.com/

Bianca
Diana /Ana(?)/   [odpowiednik Artemidy]
Bellona/Duellona /Bell/Duell, Due /   [rzymska bogini wojny]
Willow /Will/

Cazan /Caz, Az, Aza/
Astaroth /As, Asta, Astar/    [jeden z demonów]
Annabelle /Ann, Ana, Belle(?)/


_____________________________________________________________

http://pre00.deviantart.net/559c/th/pre/i/2012/194/1/e/starburst_by_tatchit-d573ehl.png
http://pre05.deviantart.net/ec2d/th/pre/f/2013/101/8/1/before_the_end__by_segnory-d61b00o.png

http://pre03.deviantart.net/f6f2/th/pre/f/2011/191/4/7/fire_wolf_by_silce_wolf-d3lcwzp.png

http://orig01.deviantart.net/3ef7/f/2011/325/6/c/ayoko_by_akreon-d4gv9ie.jpg
http://pre07.deviantart.net/e4ef/th/pre/f/2013/171/f/3/commision_by_darkside_cookie-d69gv2g.png


KONTAKT * 
Wpisz tu swój adres e-mail. Będzie on widoczny w karcie postaci.

ZDJĘCIE * http://pre00.deviantart.net/559c/th/pre/i/2012/194/1/e/starburst_by_tatchit-d573ehl.png
Link do strony autora, na której znajduje się grafika przedstawiająca twojego wilka. Postać nie może być taka sama jak inny członek i różnić się tylko ujęciem, pozycją.

AUTOR * Tatchit http://tatchit.deviantart.com/
Nazwa Autora
CYTAT
"Śmierć nie jest nieszczęśliwym zakończeniem życia. Wprost przeciwnie. To śmierć sprawia, że jest ono cokolwiek warte. Cenić można tylko to, co można stracić. Czy tego nie rozumiesz? Gdyby nie było śmierci, życie byłoby pozbawione sensu i niewarte zachodu."
Powiedzenie, myśl przewodnia, motto postaci

IMIĘ * Zwie się Lucifer i irytują go sytuacje, gdy ktoś próbuje spolszczać jego imię, nazywając go Lucyferem. 
Tu wpisujesz pełne imię. Zachęcamy do oryginalności. Imiona nie mogą się powtarzać, ani być zbyt podobne, jak "Alex" i "Aleks".

PSEUDONIM Ma ich dość dużo; Lucek, Lucuś, Lulu, Lusiek, Lu ... i zazwyczaj pozwala tak na siebie wołać (złości się tylko na pokaz, żeby zachować resztki dumy). Jego dawni towarzysze nadali mu pseudonim Białoskrzydły, a sam basior nie ma nic przeciwko wymyślaniu nowych nazw.
URODZINY 13 stycznia
Dzień i miesiąc
PŁEĆ *  Basior
WIEK * Równe 3 lata
Wyjaśnione w Wilczym Życiu.

STANOWISKO * Obrońca
Zgodnie z zakładką "Stanowiska".

ŻYWIOŁ * Nekromancja
Jeden wilk może władać tylko jednym żywiołem. Nie możesz wybrać żywiołu kosmosu i magii.

MOCE *



Opisz zdolności magiczne postaci. nie ma limitu mocy, jednak wszystkie powinny być zgodne z żywiołem i nie powinny czynić postaci wszechpotężną i niezwyciężoną.

TALIZMAN REPREZENTACJI * 
Opisz wygląd talizmanu. Określ reprezentację i moc specjalną z nią związaną (Wprowadzenie -> Sprawności)

Pamiętaj, że reprezentacja jest częścią ogółu. Nie można wybrać "dnia", "burzy", ale ich części - jak "świt", "piorun"

APARYCJA * 
Opisz wygląd postaci. Pamiętaj, by był zgodny ze zdjęciem. Wyróżnij cechy charakterystyczne.

GŁOS 
Scharakteryzuj głos, sposób mówienia wilka (nie linkujemy).

CECHY FIZYCZNE * 
Pozamagiczne cechy typu duża wytrzymałość, brak węchu. Pamiętaj, że nie może być w czymś absolutnie najlepszy. 

CHARAKTER * 
Opisz charakter tak, by inni mogli odwzorować jej zachowania w swoich opowiadaniach. W charakterystyce bądź konsekwentny - jeśli wilk jest "Wesoły i miły, ale ponury i wredny", a nie wyjaśnisz, co jest powodem danej reakcji lub uczuć, to trudno jest się do opisu odnieść.

LUBI * 
NIE LUBI * 
Opowiedz o zainteresowaniach, ulubionych rzeczach postaci, oraz takich, na które skrzywi się, zniesmaczona lub ucieknie z krzykiem. 

HISTORIA * 
Możesz napisać epopeję o losach twojego wilka, lub tylko przybliżyć nam fakty z jego życia. Tylko bez żadnych - "nie pamięta", "nikomu jej nie opowie".

RODZINA * 
Krótko o rodzinie, w tym szczeniakach, jeżeli postać je miała.

PARTNER * 
Imię partnera/nie ma/nie chce mieć itp.

RELACJE 
Wyróżnij osoby niekoniecznie należące do rodziny, ale będące kimś więcej, niż tylko znajomym. Powiedz, jakie są relacje między twoim wilkiem, a daną postacią; przyjaźnią się, rywalizują, a może są największymi wrogami?

LOKUM * 
Opisz, gdzie mniej więcej leży jaskinia twojego wilka, jak wygląda jej okolica, wnętrze.

INNE 
Pozostałe, dodatkowe informacje odnośnie twojej postaci.

DODATKOWE ZDJĘCIA 
Maksymalnie trzy obrazki przedstawiające postać. Tak jak grafika główna, link musi prowadzić do obrazka na stronie autora.

SPRAWNOŚCI * 
Szybkość: 22
Refleks: 28
Siła: 20
Wytrzymałość: 30
Dostajesz na start 100 exp, które możesz rozdzielić między cztery sprawności wedle uznania. Zauważ, że jeśli wcześniej napisałeś o słabej wytrzymałości wilka, to poziom exp wytrzymałości też nie powinien być wyższy, niż reszta.


_________________________________________________________________________________


KONTAKT * 
Wpisz tu swój adres e-mail. Będzie on widoczny w karcie postaci.

ZDJĘCIE * http://pre00.deviantart.net/559c/th/pre/i/2012/194/1/e/starburst_by_tatchit-d573ehl.png
Link do strony autora, na której znajduje się grafika przedstawiająca twojego wilka. Postać nie może być taka sama jak inny członek i różnić się tylko ujęciem, pozycją.

AUTOR * Tatchit http://tatchit.deviantart.com/
Nazwa Autora
CYTAT
"Śmierć nie jest nieszczęśliwym zakończeniem życia. Wprost przeciwnie. To śmierć sprawia, że jest ono cokolwiek warte. Cenić można tylko to, co można stracić. Czy tego nie rozumiesz? Gdyby nie było śmierci, życie byłoby pozbawione sensu i niewarte zachodu."
Powiedzenie, myśl przewodnia, motto postaci

IMIĘ * Zwie się Evangelist, jednak szczerze nie znosi tego imienia, przez co najczęściej przedstawia się jako Evanlyn bądź Ev.
Tu wpisujesz pełne imię. Zachęcamy do oryginalności. Imiona nie mogą się powtarzać, ani być zbyt podobne, jak "Alex" i "Aleks".

PSEUDONIM Toleruje skrót Ev bądź inne nieobraźliwe nazwy. Wyjątkiem jest pseudonim Eva - nie znosi go równie mocno co swojego pełnego imienia i nikomu nie pozwoli się tak nazywać.
URODZINY 1 sierpnia
Dzień i miesiąc
PŁEĆ *  Wadera
WIEK * Równe 2 lata
Wyjaśnione w Wilczym Życiu.

STANOWISKO * Obrońca
Zgodnie z zakładką "Stanowiska".

ŻYWIOŁ * Nekromancja, Wojna, Ciało
Jeden wilk może władać tylko jednym żywiołem. Nie możesz wybrać żywiołu kosmosu i magii.

MOCE *

✝ Dziedzictwo Śmierci ✝ " Przecież w zdobywaniu przyjaciół nic nie pomaga lepiej niż rozkładający się trup z francuskim akcentem." ✝ Potrafi ożywić martwe ciało na pewien czas zależny od wielu czynników. Umiejętność ta ogranicza się jedynie do martwych wilków, ludzi i innych zwierząt w których ciała Bianca potrafi tchnąć odrobinę życia. Nie oznacza to jednak powrotu danej istoty do życia, nie, najprawdopodobniej w takowe ciała wchodzi jakiś zupełnie obcy byt, duch czy coś w tym stylu, gdyż ożywiony truposz nie jest jedynie bezwładną kukiełką, kolejną "częścią ciała" wadery, którą kieruje jakaś część jej umysłu. Owszem, jest całkowicie zależny i posłuszny swojemu "stwórcy", jednak jest bytem inteligentnym, który potrafi dokonywać wyborów czy też rozwiązywać proste zadania, a nawet mówić. Nie posiada uczuć ani emocji, nie odczuwa też bólu, przez co przypomina bardziej inteligentnego robota niż żywą istotę. Moc pręgowanej nie ogranicza się jedynie do ożywienia jednego ciała. Bianca potrafi tchnąć życie w całą watahę kościotrupów, choć możliwe konsekwencje są mało przyjemne. Ponadto posiada zdolność przywołania, przez co:
a) może wyczuć trupy (do kilkunastu metrów)
b) może je przywołać z dna zbiornika wodnego, spod ziemi itd.
Oczywiście moc ta ma swoje ograniczenia i haczyki. Biance łatwiej jest ożywić świeżego trupa (im świeższy tym lepiej). Zużywa na to po prostu mniej energii i męczy się o wiele wolniej niż w przypadku ożywienia rozkładającego się od dłuższego czasu ciała czy też sterty suchych kości. Podobnie jest jeśli chodzi o liczbę truposzy oraz długość ich "życia". Możliwe konsekwencje przeciążenia to w najlepszym wypadku lekkie zmęczenie, a w najgorszym utrata przytomności, silny ból głowy, krwotok z pyska, nosa lub uszu, gorączka, dreszcze.
Co do trupów, to nie da się ich zabić (tak trochę nie żyją), ale da się je unieruchomić bądź unieszkodliwić. W końcu nie posiadają żadnych niesamowitych zdolności. Ożywieni nie stanowią zagrożenia również w tedy, gdy Bianca traci przytomność, zapada w sen, jest bardzo zmęczona lub ciężko ranna.

✝ Pióra z Rzeki Styks ✝ " Nawet Bogowie nie łamią przysięgi na Styks." ✝ Z niektórych części jej ciała wyrastają dziwne, czarne pióra, poprzecinane jaśniejszymi pręgami. Wadera dość wcześnie odkryła, iż może je do woli chować lub "wysuwać", a nawet wielokrotne powtórzenie tej czynności nie niesie ze sobą ryzyka zmęczenia. Mimo to, nie potrafiła rozgryźć ich właściwości. Z pozoru były bezużyteczne, nie poprawiały nawet jej wyglądu, a jeśli już, to tylko bardziej ją szpeciły. Długo chowała tę umiejętność w tajemnicy, nie chcąc by ktokolwiek pomyślał, iż jest beztalenciem z nieprzydatną - albo co gorsza - niepełną mocą. I jak zwykle bywa w takich okolicznościach, na właściwy trop naprowadził ją zwykły przypadek.
Odkryła wówczas, że Pióra mają właściwości chroniące. Sprawiają, iż wadera staje się niewidzialna dla tych, którzy mają w stosunku do niej złe intencje i ani ich sokoli wzrok, ani doskonały węch nie są w stanie zlokalizować jej położenia. Muszą polegać na słuchu, są też w stanie jej dotknąć, oczywiście gdyby wadera pozwoliła im się zbliżyć. Pióra też chronią ją przed wszelkim złem, jakie może wypełznąć z zaświatów, zaczynając od nieprzyjaznych duchów, a kończąc na potworach pokroju trzygłowych psów, hydr i ogarniętych rządzą mordu harpii. Pióra dają jej w tedy nie niewidzialność, lecz nietykalność, dusząc zapędy wrogów już w zarodku, poprzez uniemożliwienie przejścia do ataku. Raz miała okazję obserwować jak wielki potwór o iście obrzydliwym wyglądzie, zwija się przed nią na ziemi, próbując walczyć z mocą Piór. Nie mógł nawet jej drasnąć.
Oczywiście nietykalność działa tylko na kreatury, których ojczyzną są zaświaty bądź są z nimi mocno powiązane. Nie miała okazji wypróbować tejże umiejętności na demonie, ale pręgowana uważa, że działała by tak samo.
Pióra te nie bez powodu nazwane zostały Piórami z Rzeki Styks. Właśnie z tych czarnych wód, odgradzających świat żywych od Hadesu, powstały.

Opisz zdolności magiczne postaci. nie ma limitu mocy, jednak wszystkie powinny być zgodne z żywiołem i nie powinny czynić postaci wszechpotężną i niezwyciężoną.

TALIZMAN REPREZENTACJI * 
Opisz wygląd talizmanu. Określ reprezentację i moc specjalną z nią związaną (Wprowadzenie -> Sprawności)

Pamiętaj, że reprezentacja jest częścią ogółu. Nie można wybrać "dnia", "burzy", ale ich części - jak "świt", "piorun"

APARYCJA * 
Opisz wygląd postaci. Pamiętaj, by był zgodny ze zdjęciem. Wyróżnij cechy charakterystyczne.

GŁOS 
Scharakteryzuj głos, sposób mówienia wilka (nie linkujemy).

CECHY FIZYCZNE * 
Pozamagiczne cechy typu duża wytrzymałość, brak węchu. Pamiętaj, że nie może być w czymś absolutnie najlepszy. 

CHARAKTER * 
Opisz charakter tak, by inni mogli odwzorować jej zachowania w swoich opowiadaniach. W charakterystyce bądź konsekwentny - jeśli wilk jest "Wesoły i miły, ale ponury i wredny", a nie wyjaśnisz, co jest powodem danej reakcji lub uczuć, to trudno jest się do opisu odnieść.

LUBI * 
NIE LUBI * 
Opowiedz o zainteresowaniach, ulubionych rzeczach postaci, oraz takich, na które skrzywi się, zniesmaczona lub ucieknie z krzykiem. 

HISTORIA * 
Możesz napisać epopeję o losach twojego wilka, lub tylko przybliżyć nam fakty z jego życia. Tylko bez żadnych - "nie pamięta", "nikomu jej nie opowie".

RODZINA * 
Krótko o rodzinie, w tym szczeniakach, jeżeli postać je miała.

PARTNER * 
Imię partnera/nie ma/nie chce mieć itp.

RELACJE 
Wyróżnij osoby niekoniecznie należące do rodziny, ale będące kimś więcej, niż tylko znajomym. Powiedz, jakie są relacje między twoim wilkiem, a daną postacią; przyjaźnią się, rywalizują, a może są największymi wrogami?

LOKUM * 
Opisz, gdzie mniej więcej leży jaskinia twojego wilka, jak wygląda jej okolica, wnętrze.

INNE 
Pozostałe, dodatkowe informacje odnośnie twojej postaci.

DODATKOWE ZDJĘCIA 
Maksymalnie trzy obrazki przedstawiające postać. Tak jak grafika główna, link musi prowadzić do obrazka na stronie autora.

SPRAWNOŚCI * 
Szybkość: 22
Refleks: 28
Siła: 20
Wytrzymałość: 30
Dostajesz na start 100 exp, które możesz rozdzielić między cztery sprawności wedle uznania. Zauważ, że jeśli wcześniej napisałeś o słabej wytrzymałości wilka, to poziom exp wytrzymałości też nie powinien być wyższy, niż reszta.






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stanistic Music