sobota, 20 maja 2017

Cytaty z Piosenek

I'm in love with an angel
Who's afraid of the light
Her halo is broken
But there's fight in her eyes

Jestem zakochany w aniele
Który boi się światła
Jej aureola jest uszkodzona
Ale w jej oczach jest walka

When I was younger I was named

A generation unafraid

Gdy byłam młodsza, zostałam nazwana
Generacją nieustraszonych

Meet me on the battlefield
Even on the darkest night
I will be your sword and shield
your camouflage and you will be mine
Echoes of the shots ring out
We may be the first to fall
Everything could stay the same or we could change it all
Meet me on the battlefield

Spotkasz mnie na polu bitwy
Nawet w najciemniejszą noc
Będę twoim mieczem i tarczą
twoim kamuflażem, a ty będziesz mój.
Echa strzałów rozbrzmiewają,
Możemy być pierwszymi, którzy upadną
Wszystko może pozostać takie samo, albo możemy zmienić to wszystko.
Spotkasz mnie na polu bitwy.

No time for rest
No pillow for my head
Nowhere to run from this
No way to forget

Bez czasu na odpoczynek
Bez poduszki dla mojej głowy
Bez drogi, którą można by uciec
Bez sposobu, żeby zapomnieć

Co mówi kat do skazańca?
Głowa do góry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stanistic Music