Autor: Znalezione w Google
Motto: "Nie ma miejsca na honor, gdy chodzi o przetrwanie."
Imię i Nazwisko: Ojciec nazwał ją Maisha co w języku suahili oznacza życie, przetrwanie. Jednakże przybierając ludzką postać musiała zmienić swoją tożsamość. Od tamtego momentu zwie się Jared Maisha Scardaughter.
Tak, wybrała sobie męskie imię. Nie pytajcie.
Pseudonimy: Nikt jej jeszcze nie wymyślił.
Płeć: Kobieta
Wiek: 16 lat
Data urodzenia: 1 sierpnia
Rodzina:
"Nants'ngonyama bakithi baba [Nadchodzi lew]
Sithi hu ngonyama [O tak, to jest lew]
Nants'ngonyama bakithi babo [Nadchodzi lew]
Sithi hu ngonyama ngonyama [O tak, to jest lew]
Ingonyama [Lew]
Ingonyama [Lew]
Ingonyama nengw'e namabala [To jest lew i lampart]"*
Jej ojcem jest nie kto inny, jak sam Skaza. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/3f/8a/13/3f8a13b9f1da01dbf11b4ffddd513360.jpg Czarny charakter zarówno w bajce jak i prawdziwym życiu. Niewierny, nielojalny, bezlitosny, brutalny, pyszny, żądny władzy ... można by tak wymieniać w nieskończoność, gdyż zdołał posiąść chyba każdą z cech złej postaci. Jednakże dla Jared jest ukochanym tatusiem i wzorem do naśladowania, na którego złego słowa powiedzieć nie można - córka będzie bronić honoru zmarłego ojca za wszelką cenę, nie przyjmując do wiadomości, tego, iż spłodził ją bratobójca bez sumienia, który zaopiekował się nią tylko dlatego, że mogła być - i była - użytecznym narzędziem, jeszcze jednym sojusznikiem, kolejną ostrą bronią.
Krwią z krwi.
Natomiast o matce nie zdarzyło jej się powiedzieć ani jednego dobrego słowa. Podobno miała na imię Ushindi, co oznacza zwycięstwo. Jared odziedziczyła po niej nie tyle wygląd, co same kolory; rodzicielka miała niezwykle jasną sierść/włosy, w kremowym kolorze wręcz wpadającym w biel, jasną i nieskazitelnie czystą cerę, a także niebieskie oczy. Jared była czymś w rodzaju "wpadki" - niechcianym dzieckiem, które w ogóle nie powinno pojawić się na tym świecie. Ushindi utrzymywała ciążę w tajemnicy, a gdy nadszedł dzień rozwiązania, udała się na Cmentarzysko Słoni. Tam właśnie przyszła na świat Jared. Matka początkowo się nią "opiekowała", aczkolwiek tylko przez pierwszych kilka dni. Później znikła, wróciła na Lwią Ziemię do Mufasy i jego "haremu", zostawiając młodą lwiczkę na pastwę hien. Uważała, że gdy mała zostanie pożarta, wszystkie jej problemy i troski znikną - nikt nie będzie podejrzewać jej o jakikolwiek związek ze Skazą, który nie dość, że nie był zbyt lubiany to jeszcze miał partnerkę - Zirę, której Ushindi nie zamierzała zaleźć za skórę. O ironio, to właśnie hieny uratowały Jared. No i jej ojciec - Skaza, który dzięki podobieństwu małej do matki i ojca, rozpoznał w niej swoją córkę.
Ushindi zginęła z rąk Ziry w dniu kiedy zginął Skaza - pokonany przez Simbę i zabity przez hieny.
Inni członkowie jej rodziny to: Mufasa, Sarabi, Simba, Nala, Kiara, Kovu, Vitani, Nuka, Zira ... Taa ma dość dużą rodzinkę. I Królewską w dodatku.
Głos: Imię i nazwisko wykonawcy oraz link do piosenki.
Pokój: Wybieracie z zakładki pokoje.
Klasa: I - 16 lat, II - 17 lat, III - 18 lat, IV - 19 lat, V - 20 lat... Ewentualnością jest gdy ktoś nie zdał albo ze względu na wspaniałe wyniki w nauce poszedł do klasy wyżej.
Poziom: Na początku może być to jedynie początkujący i średnio zaawansowany. Potem zbierając punkty można zdobywać wyższe poziomy. Jest to poziom zarówno przy jeździe konnej jak i lataniu na smokach.
Aparycja: Mimo, że widać na zdjęciu to i tak trzeba uzupełnić ten punkt. W końcu nie wszystko możemy zobaczyć. Na przykład ze zdjęcia nie dowiemy się jak wysoka jest postać. Musi znajdować się tutaj minimum 100 słów.
Charakter: Jak pewnie wiadomo w tym punkcie należy opisać osobowość postaci. Jednak trzeba pamiętać o kilku szczegółach. Nikt nie jest "Bogiem". Każdy posiada wady i zalety. Do tego proszę o niewypisywanie cech po przecinku. To wcale nie jest takie trudne wypisać kilka pełnych zdań. Musi znajdować się tutaj minimum 200 słów.
Zainteresowania: Jest to punkt gdzie wpisujecie czym interesuje się wasza postać. Jakie ma hobby. Prosiłabym o nie wypisywanie po przecinku tylko użycie pełnych zdań.
Partner: Na początku brak.
Orientacja: Heteroseksualna/Biseksualna/Homoseksualna/Aseksualna/Panseksualna/Demiseksualna
Ulubiony koń: Imię konia ze Stable Dreams.
Ulubiony smok: Imię smoka ze Stable Dragon Heart
Koń: Imię konia postaci.
Smok: Na początku brak.
*Towarzysz: Tutaj wpisujecie imię i rasę waszego pupila.
*Inne: Tutaj możecie wpisać niemalże wszystko co chcecie, a nie pasuje do żadnego innego podpunktu. Czego się boi postać... Co lubi, a czego nie... Po prostu wszystko co zechcecie.
*Inne zdjęcia: Możecie tutaj podać linki do innych zdjęć tej samej postaci.
Kontakt: Nazwa konta na howrse i link do niego.
*Gmail: Nie będzie on widoczny. Jest on tylko potrzebny po to aby można było samemu wstawiać opowiadania.
Formularz Towarzysza
Zdjęcie: http://orig06.deviantart.net/aa63/f/2015/122/c/e/img_1291_edit_by_laurkin-d8rv3ta.png
Autor: by Laurkin (DeviantArt)
Imię: W książeczce zdrowia ma wpisane Bachus, aczkolwiek Jared woła na niego Okruszek/Okruch/Okru - na wszystkie trzy reaguje przyjściem, na wszelkie inne "odmiany" raczej tylko spojrzy na właścicielkę z pytaniem w oczach: "To o mnie mówisz?".
Wiek: 7 lat minęło i nie wróci więcej...
Płeć: Samiec (wykastrowany)
Rasa: Pies w typie owczarka belgijskiego tervuerena.
Charakter: W kilku zdaniach opiszcie jaki jest wasz pupil.
Historia: Krótki opis jak znalazł się w waszych rękach.
Właściciel: Imię i nazwisko waszej postaci.
Zdjęcie: http://img00.deviantart.net/fc1f/i/2013/172/e/4/whatcha_got_there__by_playingwithhell-d6a0au1.jpg
Autor: Jeżeli wiecie kto jest autorem zdjęcia to wpiszcie to tutaj. Jednak jeżeli nie to podajcie samo źródło.
Imię: Imię waszego pupila. Nie może się powtarzać.
Wiek: Wpisujecie wiek waszego towarzysza. Adekwatny do rasy oczywiście.
Płeć: Samica/Samiec
Rasa: Pies/Kot/Królik itp. itd. Do tego jeszcze podajecie konkretną rasę np. Pies - Owczarek Niemiecki
Charakter: W kilku zdaniach opiszcie jaki jest wasz pupil.
Historia: Krótki opis jak znalazł się w waszych rękach.
Właściciel: Imię i nazwisko waszej postaci.
Realny:
https://akimg0.ask.fm/assets/179/666/965/normal/beautiful_blonde_cute_cute_girlsbeautiful_necklace_collection.jpg
Art:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8f/07/22/8f0722c86369439dd593e7c6445d8415.jpg
Wierzchowiec:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f4/5e/b6/f45eb6d588db78471043e6254b1f02f6.jpg
__________________________
INFORMACJE DO PIERWSZEJ CZĘŚCI
- Imię i nazwisko: Heidi Lehtinen
- Nazwa, której używa w Astrum: Cyron, Czerwonołuska
- Motto:
- Wiek: 16 lat
- Miejsce zamieszkania (miasto + państwo) w rzeczywistości: Łuków, Polska
- Profesja w Astrum:
- Rasa: Smok
- Grafiki przedstawiające twoją postać w rzeczywistym i fantastycznym świecie:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/1d/5a/e3/1d5ae3641bddca297e6cb26917d76213.jpg
http://img04.deviantart.net/caee/i/2016/043/4/4/akulatraxas_by_allagar-d9rh1vo.jpg
or
http://img08.deviantart.net/e818/i/2016/001/9/c/dawn_chaser_by_john_stone_art-d9mdugf.jpg
INFORMACJE DO DRUGIEJ CZĘŚCI
WYGLĄD
[Opisz wygląd w rzeczywistości i Astrum, ale skup się na fantastycznym alter ego.]
Twarz (oczy, usta, nos, włosy), ciało (budowa, kolor skóry, blizny, tatuaże), ulubiony ubiór.
W Tiglavve Heidi miast przybrać jakąś w miarę ludzką postać, wylądowała w ciele smoczycy. Jej gadzie ciało pokrywają czerwone łuski, lekko matowe, które na gardle i podbrzuszu przybierają pomarańczowy odcień. Od czubka łba do końcówki ogona, wzdłuż jej grzbietu biegnie rząd czarnych, cienkich i dość miękkich (jak na smocze standardy) kolców połączonych błoną o koralowym odcieniu. Jedynie w miejscu gdzie szyja łączy się z tułowiem widnieje wolna przestrzeń, bez kolców i błony - wynik okaleczenia smoczycy przez człowieka, który chciał zrobić z niej swojego wierzchowca, a że na kolcach nie da się ani siedzieć, ani położyć siodła, postanowił je brutalnie wyciąć. Na szczęście nie przeszkadza to w niczym czerwonej gadzinie, choć z pewnością jest wrażliwa na punkcie owego braku i nie lubi, gdy ktoś ją tam dotyka, czy chociażby patrzy w to miejsce. Teraz, skupmy się na masywnym łbie, ładnie wyrzeźbionym i proporcjonalnym do reszty ciała. Pysk z typowo smoczymi nozdrzami, bez wystających zębów, tępo zakończony, a ponad nim złote ślepia o pionowych źrenicach, bystre, inteligentne, wiecznie czujne. Widać w nich twardą stal, która nie ugnie się do niczyjej woli. Ślepia te potrafią jednym spojrzeniem przekonać najtwardszych wojów, że lepiej nie zadzierać z ich właścicielką. Niektórzy nazywają to spojrzeniem drapieżnika, inni twierdzą, że jedynie odbija się w nich dusza Cyron. Przypominają oczy kota zarówno kształtem jak i budową, dzięki czemu smoczyca jest w stanie widzieć w ciemnościach. Na końcu dolnej szczęki, tuż pod policzkami, wyrastają masywne kolce; cztery po jednej stronie, łącznie osiem. A wyżej, bezpośrednio z krańca policzka wyrastają błony rozciągnięte pomiędzy czterema cienkimi kolcami, którymi Cyron może poruszać, ukazując tym samym emocje, zupełnie jak jakiś ssak uszami. Całość wieńczy para rogów (bo cóż to byłby za smok bez rogów!) zagiętych ku górze i ostro zakończonych. Na grzbiecie, mój drogi, dostrzeżesz parę złożonych skrzydeł, przypominających te należące do nietoperza. I bynajmniej nie są to delikatne skrzydełka, które łatwo zranić czy uszkodzić. Jedno skrzydło mierzy dwa razy tyle co Cyron od nosa do nasady ogona, a nawet trochę więcej. Dalej znajduje się długi ogon, przypominający bicz; wysoko osadzony, szczupły, umięśniony. Nie przypomina grubej, nieruchomej glizdy jak u niektórych gadów, wręcz przeciwnie, jest niezwykle ruchliwy i giętki. Cyron nieraz używa go jako broni, a uderzenie takim ogonem, może połamać człowiekowi kości w drobny mak. Na jego końcu widać coś na wzór płetwy w kształcie strzałki, wyglądem pasującej do błony na grzbiecie i policzkach smoczycy. Ostatnim szczegółem są mocne łapy z pazurami, które Cyron potrafi schować do połowy, dzięki czemu może poruszać się o wiele ciszej (nie zawadza o nic szponami, na przykład o taki kamień), a w razie potrzeby jest w stanie je wysunąć i wbić w ciało ofiary.
Cyron to smok niewielki, wysokością w kłębie nie przewyższa nawet ludzkiego ramienia. Posiada też szczupłą, umięśnioną sylwetkę o opływowym kształcie, przez co na tle muskularnych, brązowych smoków może wydawać się nie tyle delikatna co słaba. Oczywiście są to tylko pozory.
CHARAKTER
[Charakter twojej postaci nie zmieni się całkowicie, po podróży do Astrum. Niektóre cechy mogą ulec spotęgowaniu.]
Optymizm/pesymizm, ekstrawertyk/introwertyk, wady, zalety, nawyki, uzależnienia, lubiane i nielubiane rzeczy, reakcje na różne zdarzenia (krytyka, pochwała itp.).
HISTORIA
[Opisz krótko historię twojej postaci i to jak dostała się do Astrum.]
PRZEKONANIA, MARZENIA, LĘKI, CELE I MOTYWACJA
[To jest bardzo ważny nagłówek, który definiuje twoją postać.]
Jakie wartości i zachowania ceni twoja postać? Przekonania duchowe, moralne i polityczne? O czym marzy? Czego się lęka?
Jaki jest jej cel i co ją do tego motywuje?
UMIEJĘTNOŚCI
[Pamiętaj, że z wielką potęgą, przychodzi wielka odpowiedzialność. Nie twórz niezniszczalnej postaci, która potrafi wszystko i jest w stanie zniszczyć świat.]
Co potrafi twoja postać? Umiejętności magiczne? Umiejętności niemagiczne? Zdolności nadprzyrodzone (moce)? Talenty? Smykałki do czegoś? Hobby? Lubiane zajęcia?
POWIĄZANIA
Znajomi? Przyjaciele? Wrogowie? Rodzina? Wspólnicy? Stowarzyszenia? Związki, bractwa, gildie? Plany na przyszłość? I wszystko inne, co nie pasowało do innych nagłówków.
INFORMACJE DLA ADMINISTRACJI
- Notka o mnie na stronę ekipa (Napisz coś o sobie - nie biografię, a swoje zainteresowania i preferowaną tematykę opowiadań oraz nazwę, pod którą będziesz figurować)
- Moja działalność blogowa rozpoczęła się: rok. Ta informacja pozostaje tylko dla administracji.
- Kontakt: e-mail i login na Howrse (jeśli posiadasz tam konto, w przeciwnym razie nie jest wymagane)
- Jeśli któraś z informacji ma pozostać niewidoczna na blogu - zapisz je w nawiasie kwadratowym.
- Wszystko, co jest zapisane kursywą jest tylko wskazówką dla ciebie, gdy będziesz tworzyć kartę postaci, aczkolwiek nie możesz pominąć któregoś z elementów karty postaci.
- Podkreślenia to obowiązkowe informacje, które na pewno musisz zawrzeć w części drugiej.
- Przed wysłaniem karty, usuń wskazówki.
Gotową kartę wyślij na tiglavve@gmail.com
Lękasz się administracji i nie masz pewności, czy twoja karta jest dobra?
Pisz do mnie, na pewno pomogę :D - ethan.mckot@gmail.com
W razie ostateczności posłuż się pocztą Howrse, gracz whiteapple. Wraz z upływem czasu, ta forma przyjmowania kart zostanie zamknięta.
Realny:
https://akimg0.ask.fm/assets/179/666/965/normal/beautiful_blonde_cute_cute_girlsbeautiful_necklace_collection.jpg
Art:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8f/07/22/8f0722c86369439dd593e7c6445d8415.jpg
Wierzchowiec:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f4/5e/b6/f45eb6d588db78471043e6254b1f02f6.jpg
INFORMACJE DO PIERWSZEJ CZĘŚCI
- Imię i nazwisko: Heidi Lehtinen
- Nazwa, której używa w Astrum: Cyron, Czerwonołuska
- Motto:
"The fire that's pushing me on and on and on
To me it's everything and it makes me fucking strong
Love me or hate me
I walk alone
Been called a monster, called a demon, called a fake
I'm not an idol, not an angel, not a saint
I walk alone, I always have, I'm not ashamed
A living nightmare from the cradle to the grave."
- Wiek: 16 lat
- Miejsce zamieszkania (miasto + państwo) w rzeczywistości: Łuków, Polska
- Profesja w Astrum:
- Rasa: Smok
- Grafiki przedstawiające twoją postać w rzeczywistym i fantastycznym świecie:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/1d/5a/e3/1d5ae3641bddca297e6cb26917d76213.jpg
http://img04.deviantart.net/caee/i/2016/043/4/4/akulatraxas_by_allagar-d9rh1vo.jpg
or
http://img08.deviantart.net/e818/i/2016/001/9/c/dawn_chaser_by_john_stone_art-d9mdugf.jpg
INFORMACJE DO DRUGIEJ CZĘŚCI
WYGLĄD
[Opisz wygląd w rzeczywistości i Astrum, ale skup się na fantastycznym alter ego.]
Twarz (oczy, usta, nos, włosy), ciało (budowa, kolor skóry, blizny, tatuaże), ulubiony ubiór.
Heidi Lehtinen to dziewczyna o przeciętnym wzroście - ani wysoka, ani niska, szczupła i w dobrej formie. Na tle innych nastolatek wyróżnia ją brak kobiecych kształtów; wąskie biodra, niewielkie wcięcie w talii, małe piersi, przez co dziewczyna jest płaska niczym deska. Jednakże w większości wzrok obcych ludzi jest skupiony na jej włosach - rudym chaosie, złożonym z kręconych kłaków do których Matka Natura dołożyła w komplecie masę piegów. Heidi ma ładne, niebiesko - zielone oczy, mały, lekko zadarty nosek i koralowe usta. Przeważnie ubiera się "na sportowo", gdyż twierdzi iż w takich ubraniach jest jej najwygodniej. Nie przepada za spódniczkami, sukienki ubiera tylko okazyjnie, podobnie jak biżuterię. Jedynym wyjątkiem są tkwiące w jej uszach kolczyki - małe, srebrne kółka, niezbyt rzucające się w oczy.
W Tiglavve Heidi miast przybrać jakąś w miarę ludzką postać, wylądowała w ciele smoczycy. Jej gadzie ciało pokrywają czerwone łuski, lekko matowe, które na gardle i podbrzuszu przybierają pomarańczowy odcień. Od czubka łba do końcówki ogona, wzdłuż jej grzbietu biegnie rząd czarnych, cienkich i dość miękkich (jak na smocze standardy) kolców połączonych błoną o koralowym odcieniu. Jedynie w miejscu gdzie szyja łączy się z tułowiem widnieje wolna przestrzeń, bez kolców i błony - wynik okaleczenia smoczycy przez człowieka, który chciał zrobić z niej swojego wierzchowca, a że na kolcach nie da się ani siedzieć, ani położyć siodła, postanowił je brutalnie wyciąć. Na szczęście nie przeszkadza to w niczym czerwonej gadzinie, choć z pewnością jest wrażliwa na punkcie owego braku i nie lubi, gdy ktoś ją tam dotyka, czy chociażby patrzy w to miejsce. Teraz, skupmy się na masywnym łbie, ładnie wyrzeźbionym i proporcjonalnym do reszty ciała. Pysk z typowo smoczymi nozdrzami, bez wystających zębów, tępo zakończony, a ponad nim złote ślepia o pionowych źrenicach, bystre, inteligentne, wiecznie czujne. Widać w nich twardą stal, która nie ugnie się do niczyjej woli. Ślepia te potrafią jednym spojrzeniem przekonać najtwardszych wojów, że lepiej nie zadzierać z ich właścicielką. Niektórzy nazywają to spojrzeniem drapieżnika, inni twierdzą, że jedynie odbija się w nich dusza Cyron. Przypominają oczy kota zarówno kształtem jak i budową, dzięki czemu smoczyca jest w stanie widzieć w ciemnościach. Na końcu dolnej szczęki, tuż pod policzkami, wyrastają masywne kolce; cztery po jednej stronie, łącznie osiem. A wyżej, bezpośrednio z krańca policzka wyrastają błony rozciągnięte pomiędzy czterema cienkimi kolcami, którymi Cyron może poruszać, ukazując tym samym emocje, zupełnie jak jakiś ssak uszami. Całość wieńczy para rogów (bo cóż to byłby za smok bez rogów!) zagiętych ku górze i ostro zakończonych. Na grzbiecie, mój drogi, dostrzeżesz parę złożonych skrzydeł, przypominających te należące do nietoperza. I bynajmniej nie są to delikatne skrzydełka, które łatwo zranić czy uszkodzić. Jedno skrzydło mierzy dwa razy tyle co Cyron od nosa do nasady ogona, a nawet trochę więcej. Dalej znajduje się długi ogon, przypominający bicz; wysoko osadzony, szczupły, umięśniony. Nie przypomina grubej, nieruchomej glizdy jak u niektórych gadów, wręcz przeciwnie, jest niezwykle ruchliwy i giętki. Cyron nieraz używa go jako broni, a uderzenie takim ogonem, może połamać człowiekowi kości w drobny mak. Na jego końcu widać coś na wzór płetwy w kształcie strzałki, wyglądem pasującej do błony na grzbiecie i policzkach smoczycy. Ostatnim szczegółem są mocne łapy z pazurami, które Cyron potrafi schować do połowy, dzięki czemu może poruszać się o wiele ciszej (nie zawadza o nic szponami, na przykład o taki kamień), a w razie potrzeby jest w stanie je wysunąć i wbić w ciało ofiary.
Cyron to smok niewielki, wysokością w kłębie nie przewyższa nawet ludzkiego ramienia. Posiada też szczupłą, umięśnioną sylwetkę o opływowym kształcie, przez co na tle muskularnych, brązowych smoków może wydawać się nie tyle delikatna co słaba. Oczywiście są to tylko pozory.
CHARAKTER
[Charakter twojej postaci nie zmieni się całkowicie, po podróży do Astrum. Niektóre cechy mogą ulec spotęgowaniu.]
Optymizm/pesymizm, ekstrawertyk/introwertyk, wady, zalety, nawyki, uzależnienia, lubiane i nielubiane rzeczy, reakcje na różne zdarzenia (krytyka, pochwała itp.).
HISTORIA
[Opisz krótko historię twojej postaci i to jak dostała się do Astrum.]
PRZEKONANIA, MARZENIA, LĘKI, CELE I MOTYWACJA
[To jest bardzo ważny nagłówek, który definiuje twoją postać.]
Jakie wartości i zachowania ceni twoja postać? Przekonania duchowe, moralne i polityczne? O czym marzy? Czego się lęka?
Jaki jest jej cel i co ją do tego motywuje?
UMIEJĘTNOŚCI
[Pamiętaj, że z wielką potęgą, przychodzi wielka odpowiedzialność. Nie twórz niezniszczalnej postaci, która potrafi wszystko i jest w stanie zniszczyć świat.]
Co potrafi twoja postać? Umiejętności magiczne? Umiejętności niemagiczne? Zdolności nadprzyrodzone (moce)? Talenty? Smykałki do czegoś? Hobby? Lubiane zajęcia?
POWIĄZANIA
Znajomi? Przyjaciele? Wrogowie? Rodzina? Wspólnicy? Stowarzyszenia? Związki, bractwa, gildie? Plany na przyszłość? I wszystko inne, co nie pasowało do innych nagłówków.
INFORMACJE DLA ADMINISTRACJI
- Notka o mnie na stronę ekipa (Napisz coś o sobie - nie biografię, a swoje zainteresowania i preferowaną tematykę opowiadań oraz nazwę, pod którą będziesz figurować)
- Moja działalność blogowa rozpoczęła się: rok. Ta informacja pozostaje tylko dla administracji.
- Kontakt: e-mail i login na Howrse (jeśli posiadasz tam konto, w przeciwnym razie nie jest wymagane)
- Jeśli któraś z informacji ma pozostać niewidoczna na blogu - zapisz je w nawiasie kwadratowym.
- Wszystko, co jest zapisane kursywą jest tylko wskazówką dla ciebie, gdy będziesz tworzyć kartę postaci, aczkolwiek nie możesz pominąć któregoś z elementów karty postaci.
- Podkreślenia to obowiązkowe informacje, które na pewno musisz zawrzeć w części drugiej.
- Przed wysłaniem karty, usuń wskazówki.
Gotową kartę wyślij na tiglavve@gmail.com
Lękasz się administracji i nie masz pewności, czy twoja karta jest dobra?
Pisz do mnie, na pewno pomogę :D - ethan.mckot@gmail.com
W razie ostateczności posłuż się pocztą Howrse, gracz whiteapple. Wraz z upływem czasu, ta forma przyjmowania kart zostanie zamknięta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz