ZDJĘCIE: * http://img06.deviantart.net/191b/i/2010/138/b/2/i__m_not_broken__by_pirategirl_tetra.png
Link do zdjęcia magicznego wilka.
IMIĘ: Draco
Nie może się powtarzać.
PSEUDONIM: Jego imię jest na tyle krótkie, że wymyślenie skrótu mogło by stanowić pewien problem. Mimo to, basior czasami przedstawia się jako As.
Skrót imienia. Jeśli nie ma, napisz "brak".
PŁEĆ: * Basior
WIEK: * 3 lata
Nie ma czegoś takiego jak "nieśmiertelność".
DATA URODZENIA: * 01. 08.
Dzień i miesiąc w liczbach, np. 12.04.
CHARAKTER: * Często mówi się, że ktoś jest zepsuty aż do szpiku kości. Niestety, w przypadku Asa sprawa nie jest aż tak prosta, łatwa i jasna. Zacznijmy od tego, że jest to wilk, którego z wierzchu skrywa maska pod którą czai się ogólnie pojmowane "zło". I pewnie w tym miejscu wiele osób przestanie dopatrywać się czegoś więcej, wrzucając basiora do jednego worka z innymi czarnymi charakterami. Jednak, jeśli ktoś będzie z uporem godnym osła, przebijał się przez mrok pokrywający jego duszę, gdzieś tam w głębi, dostrzeże niewielkie światełko. Tak nikłe, że prawie niewidoczne, mrugające, jakby miało za chwilę zgasnąć, a jednocześnie jasne i rozświetlające mrok wokół. Jest to niewielka pozostałość po dawnym Draco, tak bardzo dawnym, że praktycznie zapomnianym nawet przez niego samego. As to wilk, któremu bliżej do diabła niż anioła. Samotnik, działający zawsze na własną łapę, nie przepadający za pracę w grupie. Nie należy do wilków honorowych, a pojęcie taktu i moralności wydaje się być mu całkowicie obce. Nie zawaha się skrzywdzić słabszego od siebie, szczeniaka czy wadery. W przypadku tego ostatniego, często padają słowa "w końcu mamy równouprawnienie" i zazwyczaj dyskusja kończy się w tym miejscu. Dla Dracona ważny jest tylko i wyłącznie własny grzbiet, którego nie będzie dla innych ryzykował. Bo i po co? Po śmierci czeka go z pewnością Piekło, a jakiś dobry uczynek nie naprawi jego pochłoniętej przez mrok duszy. As to morderca bez żadnych skrupułów, nie zawaha się zabić kogoś innego. Oczywiście każde morderstwo musi mieć motyw. Nie zabija pierwszego lepszego wilka, a jeśli już to tylko w ostateczności, kiedy nie ma innego sposobu na pokonanie przeciwnika. Przejawia skłonności sadystyczne w stosunku do mało lubianych istot, oraz masochistyczne, które przełożyły się na wiele treningów aż do kresu wytrzymałości. Mimo tego, że nieraz został nazwany masochistą, nigdy się nie ciął ani nie okaleczał w żaden inny sposób.
Basior ten nie jest mistrzem pierwszego wrażenia - na początku zachowuje się chamsko w stosunku do innych, a jego chłodny i pozbawiony uczuć wzrok potrafi przyprawić o ciarki na placach niejednego natręta. As sprawia wrażenie osoby, której wszystko wisi i powiewa, co jest tylko po części prawdą. W istocie uwielbia być w centrum wydarzeń (nie zainteresowania!). Ceni sobie sprawdzone informacje, mówiące o wydarzeniach jakie rozegrały lub rozgrywają się w okolicy. Kiedyś był prawie zawsze dobrze poinformowany, wiedział co dzieje się w najciemniejszych zakątkach lasu. Teraz jednak, będąc daleko od swojego dawnego domu, nie ma skąd czerpać informacji. Został sam i sam musi sobie radzić. Nie szuka towarzystwa, a jeśli już to kogoś przydatnego, na kilka dni współpracy, po których rozejdą się w różne strony. Tak naprawdę, Draco nie chce się do nikogo przywiązać i jest gotów wbić nóż w plecy osobie, która nie chce się od niego odczepić i pójść w swoją stronę. Basior zwyczajnie nie potrafił by porzucić przyjaciela czy skazać go na śmierć, więc woli wbić takiemu osobnikowi nóż w plecy, niż bezczynnie patrzeć na jego śmierć, albo co gorsza ruszyć mu na pomoc i samemu zapłacić za to życiem. Nie zamierza robić za jakiegoś pieprzonego bohatera.
Draco jest pełen nieufności, nie tylko w stosunku do wilków, lecz także ostrożnie podchodzi do trupów, obiektów czy przedmiotów, zupełnie tak jakby wszystko chciało go zabić. Mówiąc prościej, jest po prostu ostrożny, zawsze bada teren z pełną uwagą, gotowy zareagować na nawet najmniejszy szmer, który wyda mu się podejrzany. Nie należy do osób tchórzliwych, inaczej skończył by jako zwinięty w kłębek trup, gnijący od kilku lat. Wie, że musi coś zrobić i robi to, nawet jeśli nie chce - czy to ze strachu, lenistwa czy jeszcze innych powodów. Ma dość dobrze rozwinięty instynkt samozachowawczy, który każe mu żyć. Po prostu przeżyć. Dlatego też nigdy nie myślał o samobójstwie, jako o rozwiązaniu problemów, a o swoje życie będzie walczył do końca, choćby nie miał szans na wygraną. Czy można uznać go za osobę agresywną? Owszem, czasem puszczą mu nerwy i jest gotów skoczyć komuś do gardła. Sam też często prowokuje do bójki - słowami i zachowaniem. Brak u niego jakichkolwiek śladów tolerancji. Gdy coś mu się nie podoba, czasami powie prosto z mostu, a czasami woli pokazać to siłą. Ceni sobie ciszę i krótkie odpowiedzi na pytania. Czasem jednak może wciągnąć się w rozmowę i będzie gawędzić z innymi przez naprawdę długi czas. Nie liczcie jednak, że zainteresują go zwykłe plotki, obgadywanie innych czy rozmowy o czymś zupełnie nieistotnym. Basior preferuje rozmowę o czymś interesującym - walce, polowaniu, śmierci ... bądź czymś co go zainteresuje. As nie przepada za osobami, które cały czas nawijają i nie potrafią choćby na chwilę zamknąć jadaczki - takim najchętniej by wyrwał język i zrobił z niego kaganiec. A możecie mi wierzyć - jest do tego zdolny. Nie myślcie jednak, że macie przed sobą osobnika sztywnego jak kij od szczotki, którego pysk nie wykształcił mięśni odpowiedzialnych za uśmiech, a w oczach nigdy nie zagościły iskierki radości. Bowiem Draco to wilk, który uwielbia się śmiać. Może nie sypie żartami na prawo i lewo, ale uwielbia śmiać się z cudzych kawałów czy żartów, nawet tych kiepskich. Na tym polu jest odrobinę dziecinny, gdyż nadal bawią go głupie żarty i numery wykręcone innym. Sam przeważnie ich już nie robi, ale kto zabroni mu śmiać się z cudzych kawałów? No właśnie - raczej nikt. Dość często używa sarkazmu w stosunku do innych - czy to w celach humorystycznych czy w stosunku do kogoś o naprawdę niskim wskaźniku inteligencji. Często droczy się z innymi, balansując na cienkiej granicy, gdzie wystarczy jedno źle dobrane słowo, by kogoś doprowadzić do kresu wytrzymałości. Inteligentny i sprytny, a do tego leniwy. Tak dobrze słyszeliście - jest leniem. Często nie ma na coś ochoty i tego zwyczajnie nie robi, odkładając wiele rzeczy na ostatnią chwilę. Niektórzy twierdzą, że gdyby miał motto, brzmiało by ono: "Co masz zrobić dziś, zrób jutro. A co masz zrobić jutro, nie rób wcale." Nie przekłada się to jednak na sytuacje kryzysowe od których zależy jego życie, chyba, że znajdzie sobie kogoś do czarnej roboty. Jest istotą, która wielbi ponad wszystko jedną istotę - kota. Jak złapać go w każdą pułapkę? Wystarczy, że przynętą będzie kot. To jego słaby punkt. Zamiast grozić, że skrzywdzisz jego towarzysza, zagroź przypadkowemu kociakowi. Odniesiesz bardziej pożądany efekt, szczególnie, że Dracona nie obchodzi życie tymczasowych towarzyszy broni. Pozostając w temacie wad i słabości, basior nie dotrzymuje obietnic, a tajemnica jest po prostu kolejną informacją, którą może wykorzystać przeciwko tobie. Nie ma też zwyczaju grać czysto - przeważnie oszukuje, gdyż dla niego liczy się sam efekt końcowy - zwycięstwo. As jest nieprzewidywalny. Niby go znasz i wiesz jaki jest, a tu ni z gruszki ni z pietruszki zrobi coś zupełnie do niego niepasującego, co tylko potwierdza teorię, że lepiej trzymać się od niego na dystans i nigdy w pełni mu nie ufać.
A czy ktoś zastanowił się, co by się stało, gdyby jednak się z kimś zaprzyjaźnił?
Jego przyjaciel nie miał by łatwo, zważywszy na trudny charakter Draco. Nie ma tutaj najmniejszych szans by jego charakter diametralnie zmienił się na lepszy, choćby tylko w stosunku do bliskiej mu osoby. Jest zupełnie zielony jeśli chodzi o przyjacielskie stosunki między wilkami, więc z pewnością popełniał by mnóstwo błędów, wystawiających przyjaźń na próbę. Jednak, gdyby cały czas pracować nad jego charakterem, to jest szansa, że krok po kroku, jego zachowanie by się poprawiło. No i trzeba pamiętać, że: "Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś."
0/60
Charakter ma opisywać twojego wilka. Wymagane jest przynajmniej 60 słów. Licznik słów możesz znaleźć tu - http://ile.liter.pl/slow.html
GŁOS: *
Link do piosenki na YouTube. Uwaga! Może śpiewać tylko jedna osoba! Jeśli Twoja postać jest szczeniakiem wpisz "brak".
STANOWISKO: * Patrol
Maksymalnie jedno, wybierz z zakładki "Stanowiska". Jeśli Twoja postać jest szczeniakiem wpisz "brak".
RODZINA: * "Zostawili po sobie takie rany, które miały nigdy się nie zabliźnić."
Czy twój wilk ma jakąś rodzinę? Pamiętaj, że jeśli ktoś z watahy ma być jej członkiem, to musisz zapytać o zgodę właściciela wilka!
PARTNER: * Czasami przyjaźń i miłość różnią się tym co Coca Cola od Pepsi - nazwą.
Pamiętaj, że twoje wilki nie mogą być razem! Jeśli chcesz, aby wilk od początku miał partnera w watasze, musisz zapytać o zgodę jego właściciela! Jeśli nie masz partnera lub Twoja postać to szczeniak, wpisz "brak".
ZAUROCZENIE: * Brak. Nie wiadomo nawet czy jest do tego zdolny.
Jest w watasze ktoś, kto ci się podoba? Możesz napisać tu jego/jej imię! Jeśli nie ma nikogo takiego lub Twoja postać jest szczeniakiem, wpisz "brak".
RASA: * Wilk Piekieł
Tu określasz rasę swojego wilka, przykład - "Wilk Śnieżycy". Rasa musi być związana z mocami, nie ma niestety czegoś takiego jak "Wilk Śmierci", czy też "Dnia i Nocy".
MOCE: * Wilk Piekieł jest niezwykle rzadką rasą, znajdującą się na skraju wyginięcia. Niektórzy znają je jako Wilki Cierpienia, co dość dobrze oddaje ich naturę, jednak może powodować pewne niedomówienia i wprowadzać w błąd osobniki, które nie zagłębiają się w historię tej rasy. Draco jest typowym przedstawicielem swojej rasy, dla której cechą szczególną są "brudne" odcienie sierści oraz świecące czerwone ślepia z czarny niczym węgiel białkiem. Oczy poza wzbudzaniem w przeciwniku niepewności samym swoim wyglądem, są również "niezniszczalne". Oznacza to, że potrafią się zregenerować bądź w całości odrosnąć - tak więc, oślepienie przeciwnika jest możliwe, jednak nie na zawsze. Niezniszczalność nie obejmuje chorób oczu, choć w takim wypadku większość wilków tej rasy decyduje się usunąć uszkodzone oko i poczekać aż wyrośnie im nowe, niż męczyć się z chorobą. Dotyczy to również zębów Draco. Kolejną typową dla tej rasy cechą, jest władza nad Ogniem Piekielnym. Są to czarno - czerwone płomienie, nad którymi Draco posiada pełną władzę. Są w stanie spalić/stopić prawie wszystko, a ich "magiczne" pochodzenie uodparnia je na wodę, co znacznie utrudnia ugaszenie ich (choć nie jest to niemożliwe). Jednakże są to tylko "dodatki" - w końcu przeznaczeniem Ognia Piekielnego jest sprawianie cierpienia, tym którzy zaleźli za skórę ich właścicielowi. Draco może kogoś podpalić, jednak podpalony mimo odczuwanego bólu nie spali się żywcem. Jedynie końcówki włosów mogą być nadpalone. Oczywiście może też w taki sposób kogoś spalić, bądź sprawić, że płomienie będą zupełnie nieszkodliwe, a ich jedynym celem będzie przestraszenie przeciwnika. Wbrew pozorom i przeznaczeniu, Ogień Piekielny może być używany jak całkiem zwyczajny ogień - na przykład w ognisku. Tak "potężna" rasa musi mieć dla równowagi jakąś słabość, prawda? Otóż Draco tak jak każdy przedstawiciel tej rasy posiada prócz normalnego imienia, imię duszy - nie jest to słowo, lecz ciąg dziwnych znaków, przypominających runy. Gdy jakiś wilk je odkryje (co jest praktycznie niemożliwe), może nimi spętać Asa. Spętanie może mieć różną postać, zaczynając od zapieczętowania mocy basiora po jego "wierną" służbę.
Czyli podsumowując: "niezniszczalne oczy i zęby", "władza nad (nie)zwyczajnym ogniem" oraz "spętanie, co właściwie jest wadą tej rasy".
Moce można mieć maksymalnie trzy. Zakazuje się używać takich jak: Władanie nad dniem i nocą, "wszystkich związanych z rasą" oraz panowanie nad śmiercią.
Muszą być sensowne i łączyć się z rasą wilka.
CIEKAWOSTKI: *
- Draco nie ma żadnej fobii oraz jest "znieczulony" na wiele strasznych rzeczy, pokroju ciemnych miejsc, wilczych szkieletów oraz ciemności, która w wielu wzbudza irracjonalny niepokój. Najprawdopodobniej dzieje się tak dlatego, iż urodził się w śmierdzącym lochu, gdzie jedyne pożywienie stanowiły wychudzone szczury, a wodę zlizywało się z wilgotnych ścian, mimo, że w pysku czuć było wyraźny smak zgnilizny, pleśni i ziemi. Nieodłącznym towarzyszem jego szczenięcych lat była ciemność, raz na jakiś czas przerywany nikłym promykiem słońca, któremu cudem udawało się dotrzeć do wnętrza lochu. Mieszkał w celi, wraz z matką i trójką rodzeństwa, które okazało się zbyt słabe by przeżyć w takich warunkach. Ojcem natomiast był jeden ze strażników lochów, który dopiero po śmierci matki Dracona, a swojej kochanki, zdecydował się zaopiekować synem i uczynić z niego "maszynkę do mielenia mięsa".
- Draco jest wyczulony na zapach krwi, który potrafi obudzić w nim drapieżnika i nieźle nakręcić do "zabawy". Szczególnie jeśli jest to wilcza krew. Przejawia skłonność do kanibalizmu -"Carnivore, Animal, I am a Cannibal!"
- Wbrew pozorom nie używa swoich mocy bardzo często. Woli siłę własnych mięśni i kłów.
- Jego sierść jest w kolorze brudnej bieli, którą można określić jako lekko burą. Do tego posiada "dodatki" w kolorze rdzawobrązowym, na łapach, uszach, wokół oczu, na końcówce ogona oraz na grzbiecie łatę ciągnącą się od karku do nasady ogona,
TOWARZYSZ: *
*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz