sobota, 14 listopada 2015

To ja wyskoczę z moimi absurdalnymi pomysłami na "ulepszenie" bloga.

1. Mioty Fabularne - już wiem, że to wam się nie spodoba :v (albo taka opcja istnieje, meh) - chodziło by w tym o to, że jak kotka spodziewa się kociąt, to można by zostać takim kociakiem. No wiecie, żeby nie było, iż nasze Klany składają się z samych samotników i pieszczoszków, a w końcu właściciele postaci nie mogą pisać nie wiadomo iloma kotami. Z takiego kociaka było by wiele plusów - od razu masz kochających rodziców, klan, rodzeństwo ... jesteś pełnoprawnym klanowiczem xD Myślę, że byłoby to fajne dla nowych, którzy woleli by mieć w klanie rodzinę, a i na drugą postać by się to nadawało ^.^ Formularz kociaka, wypełniało by się jeszcze przed porodem i o ile jestem pewna, że charakter powinien wymyślić właściciel kociaka, a nie rodzica, to do umaszczenia już nie xD Ale o tym mogła bym podyskutować, jakby to "coś" zostało pozytywnie rozpatrzone.

2. Pojęcia:
Pora Szczytowania Słońca - no, a kiedy słońca jest najwyżej na niebie? W tej godzinie "wyrusza" nowy patrol.
Lisie Serce - czy jakoś tak ... w którejś części mi się o uszy obiło (czytałam Wojowników z tłumaczeń na necie, a oni tam tłumaczą powoli wszystkie części więc ...) w każdym razie oznacza to kota nielojalnego, kłamliwego, chytrego - zdrajcę. Mocne przezwisko.
Pieszczoszek Dwunogów - dopisać, że jest to też obraźliwe określenie.
Grzmiąca Ścieżka - ulica
Potwory Dwunogów - samochody
Obrzynacz - weterynarz

3. Spis chorób oraz roślin (leczniczych i trujących) np.
Biały Kaszel, Zielony Kaszel, Przeziębienie. Trująca roślina - owoce cisu. Koty jakoś to nazwały: jakaś tam Śmierć. Huh, zapomniałam. A po co to? Żeby ktoś mi tu nie wyskoczył z jakąś parwowirozą czy Bóg wie czym.

4. Mniej więcej powiedziane w jakim kraju się znajdują klany, albo jaki przypominają fauną i florą. Bo w ostatnim opku walczyłam z POLARNYM lisem, więc ... jak będzie taka swoboda, to niedługo dojdą niedźwiedzie polarne, słonie, zebry, lwy, morsy, pingwiny ... może jeszcze wielbłądy i pandy?

5. Sugestie, czyli moje "widzimisię"
- Mapka mi się marzy, ale to tylko marzenie xD
- Zmienić Klan Gwiazd na Gwiezdny Klan, bo ładniej brzmi xD

6. GENETYKA, no, żeby biały i rudy kot nie dały czarnego potomstwa. Czyli taki psełdorealizm.

No, tego, na razie tyle :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stanistic Music