sobota, 27 lutego 2016

[i]Tego. Nie chce mi się komentować i "śmiecić", ale podpisuję się pod uwagami VonderHorseman, Lowenili i jotjotka. [/i]

 [center][img]https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtG0gsCH8ZD8TPTGyD8M_f9yBtx9hZgGaL5ALxJ-tMBtUOo57pBLjS-6u7rixuubF3blmzTYTr7GBz1TTECYXMmoTHLsG853tiAgsV24WjRG8l2O86Q9Hi_E_7xFTmTuVIkaE1_ykcZK04/s1600/Kazuma+Sakue+RPG.png[/img]

[i]Obserwowałem z szafy, jak Winella wchodzi z tym małym duchem do pokoju. Uważnie śledziłem każdy ruch obu istot. Czyżby smoczyca została samozwańczą opiekunką tejże dziewczynki? Moje żółte oczy, uważnie przyglądały się scenie w której Winella dała małej Ezalir książkę. Z szafy nie miałem zbyt dobrego widoku na tak małe przedmioty, ole opasły tom w skórzanej okładce przyciągał mój wzrok. Zmrużyłem oczy i odczytałem srebrne litery "Wiedza Tajemna".  Oho, coś ciekawego. Z uwagą czekałem na dalszy ciąg wydarzeń, mając nadzieję, że to jeszcze nie pora na moje "show". Może ten duszek nie potrafi czytać? W tedy panna Krens musiała by przejąć pałeczkę.[/i][/center]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stanistic Music